برندینگ راهبردی

وقتی “کارتان تمام شد”، دست از تلاش بردارید، نه وقتی که خسته شدید!

جان ماکسول

مشاور کسب و کار در اصفهان  

قطعاً کسب و کار یکی از بزرگترین دغدغه‌های زندگی هر کدام از ماست. این که چه شغلی انتخاب کنیم که هم از نظر مالی بتواند ما را تأمین کند و هم به آن علاقه‌مند باشیم، از اولین فکرهایی است که در زندگی گریبان‌گیرمان می‌شود! اما مشکل اصلی نحوۀ برخورد با کسب و کار است و کار مشاور کسب و کار دقیقاً همین است. قطعاً به جز پایه‌های اصولی و محکمی که باید برای کسب و کار ایجاد کرد، ساز و کارهایی لازم است تا کسب و کار در مسیر درستش قرار بگیرد و به سمت رشد و توسعه حرکت کند.

ما در آکادمی ایده پردازی وایاس در کنار شماییم تا کسب و کارتان، در هر مرحله‌ای که هست، را به جریان درست رشد هدایت کنیم و نیازهای اولیۀ هر کسب و کار موفقی را با کمک خودتان ایجاد کنیم و ارتقا دهیم. علاوه بر آن در کل روند برندسازی سازمانی، آموزش منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی، برندسازی راهبردی، برگزاری رویدادها و سوشال میتینگ‌ها همراهتان هستیم.

مشاور کسب و کار 

قطعاً کسب و کار یکی از بزرگترین دغدغه‌های زندگی هر کدام از ماست. این که چه شغلی انتخاب کنیم که هم از نظر مالی بتواند ما را تأمین کند و هم به آن علاقه‌مند باشیم، از اولین فکرهایی است که در زندگی گریبان‌گیرمان می‌شود! اما مشکل اصلی نحوۀ برخورد با کسب و کار است و کار مشاور کسب و کار دقیقاً همین است. قطعاً به جز پایه‌های اصولی و محکمی که باید برای کسب و کار ایجاد کرد، ساز و کارهایی لازم است تا کسب و کار در مسیر درستش قرار بگیرد و به سمت رشد و توسعه حرکت کند.

ما در آکادمی ایده پردازی وایاس در کنار شماییم تا کسب و کارتان، در هر مرحله‌ای که هست، را به جریان درست رشد هدایت کنیم و نیازهای اولیۀ هر کسب و کار موفقی را با کمک خودتان ایجاد کنیم و ارتقا دهیم. علاوه بر آن در کل روند برندسازی سازمانی، آموزش منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی، برندسازی راهبردی، برگزاری رویدادها و سوشال میتینگ‌ها همراهتان هستیم.

ادامه بستن
مشاوره کسب و کار در اصفهان

این بخش‌ها در ساخت عملیاتی یک برند اهمیت دارند

فرایندهای برندینگ راهبردی 

چون ما در آکادمی ایده پردازی وایاس، کارشناسان متخصصی را در کنار خود داریم که سال‌ها تجربه در اجرا را ضمیمۀ ایده‌پردازی کرده‌اند و با ارائۀ راهکارهای اجراییِ به‌روز، همراهی با شما در مسیر برندینگ راهبردی و پشتیبانی کامل و ارائۀ برنامه به شما کمک می‌کنند مسیری سخت و طولانی را با نهایت لذت، سرعت و با دیدی واضح از مقصد طی کنید.

برندینگ راهبردی

برندینگ راهبردی
برندینگ راهبردی
مشاوره کسب و کار در اصفهان

در مدیریت چرخۀ منابع انسانی

  • اصلاح روند کار تیمی
  • بهبود بازدهی منابع انسانی
  • اطمینان از پایه‌ریزی درست و اصولی بسته‌های مورد نیاز
  • بهبود رفتار سازمانی و نیروی انسانی

در بهینه‌سازی منابع

  • کاهش ریسک تصمیمات مدیریتی
  • صرفه‌جویی در زمان
  • کاهش اتلاف انرژی، منابع و هزینه‌ها
  • آزادی زمانی صاحب کسب و کار

 در بازاریابی و فروش

  • رشد فروش
  • بهبود و رشد جذب مخاطب هدف
  • توسعۀ چند برابری سودآوری
  • افزایش مشتریان

در برندینگ

  • افزایش محبوبیت اجتماعی برند
  • ارتقای برند آگاهی
  • ارتقای اعتبار برند
  • گسترش جامعه مخاطبین برند
  • گسترش تداعی ذهنی برند
  • پیشی گرفتن از رقبای برند
  • بهبود اصل وفاداری به برند (Brand Loyalty)
تعرفهٔ برندینگ راهبردی چطور محاسبه می‌شود؟

آکادمی وایاس، درواقع یکی از معدود مجموعه‌های فعال در عرصه مشاوره و اجرای تبلیغات، برندینگ و رشد کسب‌و‌کار است که به اصول برندینگ راهبردی تسلط داشته و این خدمت را ارائه می‌نماید. محاسبه هزینه‌ی فرایند برندینگ راهبردی در هر پروژه و با توجه به نیازهایی که آن پروژه یا برند دارد، به صورت اختصاصی امکان پذیر است و تعرفه واحدی وجود ندارد

برندینگ راهبردی شامل چه بخش‌هایی است؟

شامل تدوین استراتژی کسب‌و‌کار با استفاده از گرایش‌های علمی اثبات شده و نوین برای رشد و توسعه در دنیا و همینطور تدوین استراتژی رویدادهای اجتماعی و تشریفاتی مجموعه یا برند است.

چطور باید برای شروع برندینگ راهبردی اقدام کنم؟

کافیه فقط تصمیم بگیرید، با ما ارتباط برقرار کنید، مشاوره دریافت کنید و ادامه مسیر اجرایی رو به ما بسپارید!

برندینگ راهبردی چه تأثیر مستقیمی روی کسب و کار من دارد؟

تفاوت اصلی برندینگ راهبردی با برندینگ بصری در این است که برندینگ بصری هویت و شخصیت برند شما را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد و برندینگ راهبردی، شامل تمامی فعالیت‌ها و رفتارهاییست که برای جذب مخاطب، تبدیل مخاطب به مشتری، حفظ مشتریان و جلب رضایت آن‌ها به صورت عملی انجام می‌گیرد‌.

آیا همهٔ کسب و کارها از همان ابتدا نیاز به مشاوره برندینگ راهبردی دارند؟

اگر به عنوان مالک یک کسب‌و‌کار، واقعا قصد دارید که در جریان تجارت مدرن امروز، بتوانید پایدار بمانید، رقابت کنید، ثروت و سود خلق کنید و دوام داشته باشید، قطعا برای ایجاد پایه‌های مستحکم در برابر موانع پیش‌رو، نیاز جدی به مشاوره برندینگ راهبردی دارید.

چرا ما؟

تیم آکادمی ایده پردازی وایاس از چند جوان علاقه‌مند به نوآوری، تکنولوژی، یادگیری، خلاق و هم‌دل تشکیل شده که هرکدام در تخصص خود، بدون اغراق، یکی از بهترین‌های کشور است. آکادمی ایده پردازی وایاس با مشخص کردن چهار چوب فکری خود در قالب حرفه‌ای فکر کردن، خلاق فکر کردن، خاص فکر کردن، متفاوت فکر کردن و مثبت فکر کردن سعی دارد از تفکر سنتی حاکم بر بازار فاصله بگیرد و بهای بیشتری به ایده پردازی و خلاقیت بدهد.
پروسهٔ کاری تیم وایاس مبتنی بر هم‌فکری با صاحبین کسب و کار و همراه شدن با آن‌هاست تا ایده‌های اصلی رشد و پیشرفت را از ذهن همین افراد بیرون بکشد و عملی کند.
ما معتقدیم هرکسی بهترین ایده پرداز برای کسب و کار خود است و ما فقط می‌توانیم مسیر درست را به او نشان دهیم و در این مسیر همراهی‌اش کنیم.
کارنامهٔ کاری ما و شیوه‌ای که در پیش گرفته‌ایم قوی‌ترین وجه تمایز ما نسبت به دیگران است.

 

برای مشاوره کامل‌تر چطور اقدام کنم؟

کافی‌ست با تکمیل کردن فرم های مشاوره ما تحت عنوان مشاوره تبلیغات نوین و مشاوره هک رشد ، اطلاعات اولیه را در اختیار همکاران ما قرار دهید تا ما بتوانیم با استفاده از این اطلاعات، درباره شما و کسب و کار شما بیشتر بدانیم و بهتر شما را راهنمایی کنیم.
همچنین با استفاده از راه ارتباطی واتس اپ می‌توانید خیلی سریع‌تر با ما در تماس باشید.

 

مشاور کسب و کار در اصفهان

کسب و کار یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر فردی در طول زندگی است. طبیعتاً هرکسی در پلّۀ اول در فکر این است که چطور کسب و کاری راه بیاندازد که به سودآوری برسد و دیگر به اجبار برای دیگری کار نکند و با حقوق کارمندی زندگی را پیش ببرد. اما موانعی هست که این آرزو را کم‌کم کم‌رنگ می‌کند و گاهی تا جایی این موانع بزرگ می‌شوند که رؤیای داشتن کسب و کار مستقل برای برخی تبدیل به بزرگ‌ترین محال زندگی می‌شود. اما این موانع تنها در ذهن ما بزرگ و غیرقابل نفوذ هستند! اولین قدم، فرو رفتن در دل ترس‌هاست و دومین قدم کسب مشاوره در کسب و کار است. آکادمی ایده پردازی وایاس با حرفه‌ای‌ترین تیم مشاور کسب و کار در اصفهان در کنار شماست. کافی است تنها تصمیم بگیرید و مسیر خود را انتخاب کنید، نقشۀ راه و تضمین موفقیت با تیم حرفه‌ای مشاورین وایاس است. بهترین مشاور کسب و کار در حقیقت مشاوری است که نیاز شما را در لحظه درک کند و مسیر را طبق علائق و توانایی‌های شما برنامه‌ریزی کند. مشاوره کسب و کار تنها یک قدم ساده نیست، شروع یک مسیر است…

مشاور کسب و کار دراصفهان

تیم زبدۀ مشاورین آکادمی وایاس با ارائۀ مشاوره راه اندازی کسب و کار و مشاوره کسب و کار آنلاین و حضوری در طول این مسیر در کنار شماست و سعی دارد کمک شایانی به کسب و کارهای بزرگ و کوچک، که گاه بی‌نام و نشان به کار خود ادامه می‌دهند و از داشتن هیاهوی به دور بوده‌اند، کند.

ما ادّعا نداریم که بهترین تیم مشاوره کسب و کار در اصفهان هستیم، اما رفیق و همراه شما در مسیر سخت اما دوست‌داشتنی و به یادماندنی موفقیت هستیم!

دو پایۀ اصلی موفقیت در کسب و کار را باید برندینگ سازمانی و سوشال ایونت یا رویدادهای اجتماعی دانست! چرا که ارتباط مهم‌ترین شالودۀ تجارت در دنیای امروز است و ارتباط سه پایه دارد. برقرار کنندۀ ارتباط، موضوع ارتباط و دریافت کنندۀ ارتباط.

برند همان نقش اول ارتباط یا شخصیتی است که ارتباط را برقرار می‌کند و مشتری مخاطب یا دریافت کنندۀ ارتباط است. و سوشال ایونت در حقیقت یک مسیر ارتباطی امن با مخاطب به شمار می‌رود. اما باید پیش از همه کمی با نقش اول یا برند آشنا شویم و بفهمیم چطور باید به برند شخصیت دهیم.

مشاور کسب و کار دراصفهان

برندینگ سازمانی

این نوع برندینگ در سازمان‌ها و با تمرکز کارمندان بر روی مشتری و توسعۀ کسب و کار مطرح می‌شود. در برندینگ سازمانی هدف گسترش نام تجاری و سازمان مربوطه است. در اینجا برند سازمان بیشتر نمایانگر ارزش‌های اصلی آن در ارتباط با مشتریان است. در برندینگ سازمانی وظیفه کارمندان تلاش برای پیدا کردن نیاز مشتری و تعامل با آن‌هاست.

مشاور کسب و کار دراصفهان

برندسازی در انواع مختلف جهت معرفی، گسترش و در نتیجه کسب شهرت و درآمد هدف اصلی هر کسب و کار است و در واقع برندینگ بهترین و مناسب‌ترین راه برای دستیابی به سود بیشتر است.  برای مثال برندسازی شخصی در راستای اعتبار و شهرت ، برندسازی دیجیتالی در شبکه‌های اجتماعی و بهینه سازی موتور جستجو، برندسازی مشارکتی با همکاری دیگر برندها و یا برندسازی علّی با مشارکت در فعالیتهای خیرخواهانه و اجتماعی همه با هدف ارزش‌گذاری و افزایش مشتری و کسب سود انجام می‌شود.

تیم وایاس از آغاز مسیر برندینگ با صاحبان سرمایه با تشکیل تیم‌های حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف از طراحی تا اجرا همکاری می‌کند و توجه به جزئیات لازم و بکارگیری خلاقیت را در مسیر برندینگ با ساخت استراتژی برندینگ برای رسیدن به اهداف شخصی، سازمانی در کوتاهترین زمان ممکن بکار می‌گیرد.

رویدادهای اجتماعی

پیش از آن که وارد بررسی موضوع شویم، از شما بابت انتخاب این نوشتار و دوری جستن از مطالب تکراری، مقلّدانه و کلیشه‌ای که برای ترند شدن در گوگل و موتورهای جستجوگر و عدم‌پاسخ به نیاز مخاطب، ساخته و پرداخته شده‌اند سپاس‌گزاریم.

ارتباط نخستین نیاز انسان است، هیچ‌کس بدون ارتباط نمی‌تواند زندگی باکیفیتی داشته باشد. ارتباطات اجتماعی انسان را در مرکز توجه قرار می‌دهند، از استعدادش پرده برمی‌دارند و باعث رشد و گسترش استعدادش می‌شوند. از همه مهم‌تر ارتباط اجتماعی باعث می‌شود که هر انسانی دوستان و حامیان صمیمی و دلسوزی را بیابد و از تجربیات، مهارت‌ها، تفکرات و ایده‌های جدید بهره‌مند شود و مسیر موفقیت خود را کوتاه‌تر کند. ارتباطات در تجارت هم یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن‌هاست. هیچ تجارت، کسب وکار یا برندی نمی‌تواند بدون ارتباطات معنا بیابد، هویت کسب کند، توسعه یابد و آیندۀ خود را ضمانت کند.

ارتباطات اجتماعی به کسب و کارها، برندها و مجموعه‌ها کمک می‌کند که شناخته شوند، مورد اعتماد و اطمینان مخاطبان قرار بگیرند و در حقیقت حمایت کننده پیدا کنند.

مشاور کسب و کار دراصفهانهیچ کسب و کاری نمی‌تواند بدون برقراری ارتباط با مشتریانش، محصولات یا خدمات خودش را معرفی کند و داستان جذاب مزایا و ویژگی‌هایش را روایت کند. در حقیقت تجارت حول محور دو هویت اصلی، یعنی فروشنده و مصرف‌کننده می‌گردد و ارتباط، محل اتصال این دو هویت است؛ بهبود و گسترش این ارتباط، رابطۀ مستقیمی با رشد، گسترش، پایداری و امنیت تجارت دارد.

بهترین و تأثیرگذارترین روش برقراری ارتباط، ارتباط حضوری و رو در رو، اصطلاحاً «face to face» است.

ارتباطات حضوری تأثیر فوق‌العاده‌ای روی مخاطب گذاشته و کشش زیادی برای پیاده‌سازی خلاقیّت دارد. شاه‌کلید و رمز نهفتۀ ارتباطات رو در رو، سرعت روند اعتماد و در نتیجه سریع‌تر شدن روند و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری ثابتی است که به باشگاه مشتریان ما پیوسته و بر روی برند ما تعصب پیدا کرده است. این مشتری خودش فروشنده‌ای با ایمان خواهد شد! ارتباطات اجتماعی حضوری فرصت بزرگ‌تر شدن را فراهم می‌کنند و با استفادۀ صحیح و خلّاقانه از این ارتباطات و تدوین استراتژی‌های به‌روز می‌توانید نه تنها خریدار، بلکه از آن مهم‌تر هواداران زیادی را با خود همراه کنید. تمامی کسب و کارها و برندهای معتبر دنیا فقط منتظرند تا معضل همه‌گیری ویروس کرونا و پیامدهای آن در حالت کنترل قرار گیرد و فعالیت‌‎های مربوط به سوشال ایونت را مجدداً آغاز کنند. چرا که می‌دانند چه گنجی در پشت این ارتباطات نهفته است!

نمونه‌هایی از سوشال ایونت را به صورت مختصر، کوتاه و فهرست‌وار با هم مرور می‌کنیم:

  • سمینار
  • افتتاحیه
  • جشن‌ها و سالگردها
  • ملاقات‌های مناسبتی
  • آموزش‌ها
  • ورکشاپ‌ها
  • نمایشگاه‌ها
  • مهمانی‌های اختصاصی برند
  • نشست رسانه ای
  • نشست خبری
  • سمپلینگ ایونت

خوشبختانه توجه به این امر در برندها و مجموعه‌های بزرگ تا به حدی اثبات شده که آن‌ها را مصر به اختصاص بودجه و اضافه کردن سمت‌هایی همچون مدیر روابط عمومی، مدیر تشریفات و همایش‌ها و عناوینی از این دست کرده است.

در همین راستا جای تحسین و تقدیر و خرسندی است که مجموعه‌های انگشت‌شماری با هوشمندی، مشاورینی تحت عنوان مدیر مسئولیت‌های اجتماعی به خدمت گرفته‌اند و این رویّه نشان می‌دهد که تا چه حد این رمز و راز کشف و درک شده است؛ اما صادقانه باید گفت که هنوز مسیر زیادی باقی مانده تا برندهای ایرانی در تعاملات تخصصی خود به تراز کشورهای توسعه یافتۀ تجاری نزدیک شوند.

مشارکت‌ها و تعاملات اجتماعی و اصطلاحاً سوشال ‌ایونت ‌ها یا رویدادهای اجتماعی به شدت تخصصی و قابل تأمل‌اند و یک سهل‌انگاری در اجرای آن‌ها می‌تواند فاجعه‌ای در ارتباطات شما با مشتریان وفادارتان رقم بزند.

مشاور کسب و کار دراصفهان

در نتیجه پیشنهاد صمیمانه و دلسوزانۀ ما این است که به دلیل صرف کمی بودجۀ بیشتر و هزینه برای کمک گرفتن از مشاورین این حوزه، تعلل نکرده و اعتبار و آبرویی که با زحمت به دست آورده‌اند و ذهنیت مثبت هواداران خود را به همین سادگی از دست ندهند. تیم اتاق فکر آکادمی ایده پردازی وایاس علاوه بر گذراندن آموزش‌های پایه و تکمیلی و تخصصی در این امر، سعی جدی و مستمر بر آن دارد که با تحلیل، آنالیز و تحقیقات در خصوص کمپین‌های میدانی، میتینگ‌ها و ایونت‌های موفق جهان خود را به‌روز کرده و پیشرو باشد تا پیرو و مقلّد.

 

ادامه بستن
داستان یک ایده
هر ایده، سرآغاز یک مسیر است و هر مسیری داستان خودش را دارد؛ مهم نیست چقدر از مقصد فاصله داریم، مهم این است که درک کنیم، مسیر، خودش مقصد ماست…
داستان یک ایده

هر ایده، سرآغاز یک مسیر است و هر مسیری داستان خودش را دارد؛ مهم نیست چقدر از مقصد فاصله داریم، مهم این است که درک کنیم، مسیر، خودش مقصد ماست…

تماس با وایاس

اصفهان، انتهای خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به خیابان نیرو، ساختمان امیران، طبقه ۴، واحد ۸

یکی از اهداف ما هم‌فکری و کمک به هرکسی هست که به فکر رسیدن به رؤیاهاشه. با آکادمی ایده پردازی وایاس در تماس باشید، مشاورین ما راهنماییتون می‌کنن

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
سلام دوست من!
خونواده وایاس، خونواده شماست. پس به خونوادتون اعتماد کنید!
به زودی پاسختون رو دریافت میکنید